کیوسک هتل

مشخصات کیوسک اطلاع رسانی هتل ها ، هتل آپارتمانها و مهانپذیرها :

اطلاع رسانی

 

اطلاع رسانی عمومی هتل

 

  • آشنایی با مدیر هتل  و یا مدیران هتل (قبل و حال حاضر)

     

  • تاریخچه تاسیس هتل و سیر بازسازیهای آنها در سالنهای مختلف به همراه گزارش تصویری

     

  • موقعیت جغرافیای از محل هتل و چگونگی دسترسی به هتل از مسیرهای مختلف

     

  • وسعت جغرافیایی

     

  • تعداد اتاقها و واحدهای خدماتی هتل

     

  • اطلاع رسانی در زمینه امکانات اتاقهای مختلف هتل

     

  • اطلاع رسانی در خصوص امکانات تفریحی ، فرهنگی و . . .

     

  • اطلاع رسانی در خصوص سرویسهای صبحانه ، نهار و شام

     

  • اطلاع رسانی در خصوص سمینارها و همایشهایی که در هتل برگزار شده و یا ارائه برنامه های آنها

     

اطلاع رسانی اجرایی هتل

 

  • چگونگی روند پذیرش میهمان

     

  • چگونگی رزرواسیون اتاق از محل هتل

     

  • چگونگی رزرواسیون اتاق از خارج از هتل (از طریق اینترنت)

     

  • چگونگی رزرواسیون اتاق از خارج از هتل (از طریق SMS )

     

  • زمانهای تخلیه و تسویه حساب

     

  • استفاده از خدمات اینترنتی کیوسک برای میهمانان و جهانگردان

     

  • فروش کارتهای اعتباری استفاده از خدمات اینترنت

     

  • کنترل تردد مراجعین به هتل

     

  • اطلاع از اتاقهای خالی یا اتاقهایی که قرار است خالی شوند

     

  • چگونگی روند تسویه حساب با هتل

     

  • دریافت اطلاعات از میزان خدمات ارائه شده به میهمان (توسط خود میهمان یا پرسنل)

     

  • تقاضای درخواست خودرو به همراه نماینده هتل جهت گردش در سطح مراکز تاریخی و سیاحتی استان

     

  • تقاضای دریافت خدمات در خصوص استفاده از واحدهای تفریحی هتل

     

  • و . . .

     

نظرسنجی

 

  • نظرسنجی از کیفیت امکانات هتل

     

  • نظرسنجی در خصوص نحوه برخورد کارکنان هتل

     

  • نظرسنجی از کیفیت سرویسهای ارائه شده توسط کارکنان هتل

     

  • نظرسنجی از کیفیت امکانات بهداشتی ، درمانی ، تفریحی ، وعده های غذایی و . . .

     

  • نظرسنجی از امکانات جنبی ( اینترنتی ، کتابخانه ، لابی و . . )

     

  • نظرسنجی در خصوص سرعت عمل در ارائه خدمات مورد نظر میهمانان

     

  • دریافت گزارشات متنوع از میزان رضایتمندی میهمانان و جهانگردان از امکانات هتل ( در بخشهای مختلف )

     

  • و . . .

     

حضور و غیاب

 

  • درج ساعات ورود و خروج کارکنان هتل

     

  • دریافت گزارش از میزان کارکرد روزانه ، ماهانه ، سالانه هر کارمند هتل

     

  • دریافت گزارش از میزان استفاده از مرخصی (ساعتی،روزانه،ماهانه)- ماموریت (ساعتی،روزانه،ماهانه) و...

     

  • دریافت گزارش از میزان دیرکرد در ورود و تعجیل در خروج

     

  • و . . .

     

جهت کسب اطلاعات بیشتر با نمایندگی استان خراسان رضوی تماس بگیرید

مشهد - مرکزکامپیوترایران     تلفن: ۶٠۴٢٠۶٣- ۶٠۴٢٠- ۰۹۱۵۵۱۴۵۱۸۵

/ 0 نظر / 5 بازدید